Podmínky užívání webových stránek

PRAVIDLA INTERNETOVÉHO OBCHODU

KAPITOLA 1. OBECNÁ USTANOVENÍ A DEFINICE

1. Řád vymezuje podmínky poskytování elektronických služeb, včetně využívání Obchodu, jakož i práva, povinnosti a podmínky odpovědnosti Prodávajícího a Zákazníka. Pravidla dále obsahují informace, které je prodávající povinen poskytnout spotřebiteli v souladu s platnými předpisy, včetně zákona ze dne 30. května 2014 o právech spotřebitele (Sbírka zákonů 2017.683, tedy v platném znění).
2. Každý zákazník by si měl přečíst Pravidla.
3. Řád je k dispozici na webových stránkách Obchodu a je zpřístupněn bezplatně také před uzavřením smlouvy. Na žádost Zákazníka jsou Pravidla zpřístupněna také tak, aby bylo možné získat, reprodukovat a zaznamenat jejich obsah pomocí ICT systému používaného Zákazníkem (např. e-mailem).
4. Základní definice:
1) Pravidla: Pravidla internetového obchodu;
2) Prodávající: Piotr Ziarnik, podnikající pod názvem ITlike Piotr Ziarnik, ul. Skalska 24/4, 32-300 Olkusz, Polsko, NIP PL6372020002, zapsáno do Centrálního registru a informací o hospodářské činnosti
3) Zákazník: fyzická osoba, která dosáhla věku 18 let a je způsobilá k právním úkonům v plném rozsahu, právnická osoba a organizační složka bez právní subjektivity, je však schopna vlastním jménem nabývat práva a povinnosti, která založí právní vztah se společností Prodávajícího v oblasti provozu Obchodu. Zákazník je rovněž Spotřebitelem, pokud ve vztahu ke Spotřebiteli v dané věci neexistují zvláštní ustanovení;
4) Spotřebitel: Zákazník, který je fyzickou osobou, která s Prodávajícím provádí právní úkon (nákup) nesouvisející přímo s jeho obchodní nebo profesní činností;
5) Elektronická služba – služba ve smyslu zákona ze dne 18. července 2002 o poskytování elektronických služeb (Sbírka zákonů 2017.1219, tedy ve znění pozdějších předpisů), poskytovaná Prodávajícím elektronicky Zákazníkovi prostřednictvím Webové stránky;
6) Obchod nebo Internetový obchod nebo Webová stránka: Elektronická služba, Internetový obchod provozovaný Prodávajícím na internetové adrese https://novaexpert.cz, na základě které zákazník uzavírá kupní smlouvu na dálku, o prodeji jsou strany informovány prostřednictvím e. – automaticky generovaná pošta a plnění smlouvy (zejména dodání zboží) probíhá mimo internet;
7) Účet – Elektronická služba, označená individuálním jménem (loginem) a heslem poskytnutým Zákazníkem, sbírka zdrojů v ICT systému Prodávajícího, ve které se shromažďují údaje poskytnuté Zákazníkem a informace o aktivitách v rámci Obchodu. ;
8) Zboží nebo Produkt – zboží prodávané v Obchodě, zahrnuté v nabídce Prodávajícího;
9) Smlouva – smlouva uzavřená na dálku o koupi Zboží, uzavřená na základě objednávky Zákazníka v Obchodě a jejího přijetí Prodávajícím;
10) Formulář – skript, který je prostředkem elektronické komunikace, umožňující zadání Objednávky v Obchodě nebo provedení jiné činnosti v Obchodě;
11) Objednávka – pokyn k nákupu Zboží zadaný Zákazníkem pomocí prostředků technické komunikace;
12) Newsletter – Elektronická služba, služba elektronické distribuce poskytovaná Prodávajícím prostřednictvím elektronické pošty (e-mailu), která umožňuje všem zákazníkům, kteří ji využívají, automaticky dostávat cyklické zprávy (newslettery) od Prodávajícího obsahující informace o Webu, včetně novinek nebo akcí. v obchodě.

KAPITOLA 2. ZÁKLADNÍ A TECHNICKÉ INFORMACE

1. Údaje prodávajícího pro kontakt se zákazníkem: e-mailová adresa: info@novaexpert.cz, tel. +48 503 169 781.
1. Prodávající nabízí následující typy Elektronických služeb:
1) internetový obchod,
2) Newsletter,
3) Názory (komentování),
4) Účet.
2. Prodávající poskytuje Elektronické služby v souladu s Pravidly.
3. Technickou podmínkou pro využívání Obchodu je, že Zákazník má počítač nebo jiná zařízení umožňující prohlížení internetu, odpovídající software (včetně webového prohlížeče), přístup k internetu a aktuální a aktivní e-mailový účet.
4. Zákazníkovi je zakázáno poskytovat nelegální obsah.
5. Používání Obchodu může být spojeno s hrozbami typickými pro používání internetu, jako jsou spam, viry, útoky hackerů. Prodávající podniká kroky, aby těmto hrozbám čelil. Prodávající uvádí, že veřejná povaha internetu a využívání elektronických služeb může s sebou nést riziko získání nebo úpravy údajů o zákaznících neoprávněnými osobami, proto by zákazníci měli používat vhodná technická opatření k minimalizaci výše uvedených rizik, včetně antivirové ochrany a ochrany identity. pomocí internetu.
6. Uzavření smlouvy o poskytování Elektronických služeb probíhá prostřednictvím Obchodu přes internet. Zákazník může používání Elektronických služeb kdykoli ukončit opuštěním Obchodu nebo smazáním účtu Zákazníka. Smlouva o poskytování Elektronických služeb je v tomto případě automaticky ukončena bez nutnosti předkládání dalších vyjádření smluvních stran.
7. Není možné používat Obchod anonymně nebo pod pseudonymem.

KAPITOLA 3. OSOBNÍ ÚDAJE

1. Osobní údaje poskytnuté Zákazníky zpracovává Prodávající v souladu s platnou právní úpravou, včetně Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů ao volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů) (sbírka zákonů L 119 ze dne 4.5.2016, dále jen „nařízení“). Zvláště:
1) Prodávající zajišťuje, že tyto údaje jsou:
a) zpracovávány v souladu se zákonem, spravedlivě a transparentně pro zákazníky a další subjekty údajů;
b) shromažďovány pro konkrétní, explicitní a legitimní účely a nejsou dále zpracovávány způsobem, který je v rozporu s těmito účely;
c) přiměřené, relevantní a omezené na to, co je nezbytné pro účely, pro které jsou zpracovávány;
d) správné a v případě potřeby aktualizované;
e) uchovávány ve formě, která umožňuje identifikaci subjektu údajů po dobu ne delší, než je nezbytné pro účely, pro které jsou údaje zpracovávány;
f) zpracovávány způsobem, který zajišťuje přiměřené zabezpečení osobních údajů, včetně ochrany před neoprávněným nebo nezákonným zpracováním a náhodnou ztrátou, zničením nebo poškozením, vhodnými technickými nebo organizačními opatřeními,
2) Prodávající uplatňuje vhodná technická a organizační opatření k zajištění ochrany zpracovávaných osobních údajů přiměřená povaze, rozsahu, kontextu a účelům zpracování, jakož i riziku porušení práv nebo svobod fyzických osob;
3) Prodávající poskytuje přístup k osobním údajům a výkon dalších práv Zákazníkům a dalším subjektům údajů, v souladu s platnou právní úpravou.
2. Základem pro zpracování osobních údajů je souhlas Klientů nebo splnění jiného předpokladu opravňujícího ke zpracování osobních údajů dle Nařízení.
3. Prodávající garantuje realizaci práv osob, jejichž osobní údaje jsou zpracovávány na zásadách vyplývajících z příslušných ustanovení, včetně těch osob, které jsou oprávněny:
1) právo odvolat souhlas týkající se osobních údajů;
2) právo na informace o osobních údajích;
3) právo na kontrolu údajů, včetně jejich aktualizace, opravy a kontroly;
4) právo tlačit proti nebo být osvícen;
5) uplatnit stížnost u dozorového úřadu a využít další práva mitser k ochraně svých práv.
4. Osoba s přístupem ke zpracování osobních údajů je zpracovávána pouze na základě pověření prodávajícího nebo smlouvy o poskytnutí osobních údajů a pouze na žádost prodávajícího.
5. Prodávající zajišťuje, aby nedocházelo k předávání osobních údajů jiným subjektům než oprávněným právnickým osobám, které je vyžadováno právem Evropské unie nebo Polským právem.

KAPITOLA 4. DOPLŇUJÍCÍ INFORMACE

§ 1 Účet.

1. Registrace účtu na webových stránkách Obchodu je bezplatná a vyžaduje následující úkony: Zákazník by měl vyplnit registrační formulář, uvést konkrétní údaje a odeslat prohlášení týkající se přijetí Nařízení, zpracování osobních údajů a poskytnutí obchodních informací. Na e-mailovou adresu Zákazníka, kterou uvedl v procesu registrace Účtu, bude zaslán odkaz umožňující ověření Účtu. Přihlášení k Účtu spočívá v zadání přihlašovacího jména a hesla nastaveného Zákazníkem. Heslo je důvěrné a nemělo by být s nikým sdíleno.
2. Účet umožňuje Zákazníkovi zadávat nebo upravovat data, provádět nebo kontrolovat Objednávky a prohlížet historii Objednávek.
3. Elektronická služba Účet je poskytována bezplatně na dobu neurčitou.
4. Zákazník může kdykoli zrušit Účet v Obchodě zasláním příslušné žádosti Prodávajícímu e-mailem na e-mailovou adresu: info@novaexpert.cz nebo písemně na adresu Prodávajícího: ITlike Piotr Ziarnik ul. Skalska 24/4 32-300 Olkusz, Polsko.

§ 2. Zpravodaj

1. Účelem služby Zpravodaj je poskytnout zákazníkovi požadované informace.
2. Používání Newsletteru nevyžaduje od Zákazníka registraci Účtu, ale vyžaduje poskytnutí e-mailové adresy a zasílání prohlášení o přijetí Nařízení, zpracování osobních údajů a poskytování obchodních informací.
3. Na e-mailovou adresu Zákazníka bude zaslán odkaz potvrzující přihlášení k odběru Newsletteru.
4. Elektronická služba Newsletter je poskytována bezplatně na dobu neurčitou.
5. Zákazník se může z odběru Newsletteru kdykoli odhlásit zasláním příslušné žádosti prodávajícímu e-mailem na e-mailovou adresu info@novaexpert.cz nebo písemně na adresu prodávajícího: ITlike Piotr Ziarnik ul. Skalska 32-300 Olkusz, Polsko.

§ 3. Zpětná vazba

1. Zadání objednávky se rovná souhlasu se zasíláním e-mailu s žádostí o vyjádření po nákupu.
2. Prodávající umožňuje Zákazníkům uvádět na stránkách Obchodu individuální a subjektivní vyjádření (názory, komentáře), zejména ke Zboží.
3. Služba je poskytována bezplatně na dobu neurčitou.
4. Prodávající může stanovisko použít pro účely obsahu zveřejněného na Webu.

KAPITOLA 5. PRODEJ

§ 1. Zboží

1. Všechny Produkty nabízené v Obchodě jsou nové a nemají žádné vady. Podrobný popis Zboží naleznete na stránkách Obchodu.
2. Na Zboží může být poskytnuta záruka nebo poprodejní servis. Podrobné informace v tomto ohledu naleznete v popisu Zboží.

§ 2. Objednávky a jejich realizace

1. Objednávku lze zadat vyplněním formuláře dostupného v Obchodě.
2. Objednávky lze zadávat po registraci Účtu v Obchodě nebo bez registrace Účtu v Obchodě (nákupy jako host).
3. Zákazník je povinen pečlivě vyplnit Formulář, uvést všechny údaje v souladu se skutečností a uvést zvolený způsob platby a doručení.
4. Zákazník uvádí údaje ve Formuláři a předkládá prohlášení o přijetí Nařízení, zpracování osobních údajů a poskytování obchodních informací.
5. Objednávky lze v Obchodě zadávat 24 hodin denně, 7 dní v týdnu. Objednávky zadané v sobotu, neděli nebo státní svátky jsou zpracovány následující pracovní den.
6. Potvrzení objednávky provede Zákazník výběrem tlačítka (pole) označeného „koupit a zaplatit“. Prodávající zašle Zákazníkovi potvrzení objednávky na e-mailovou adresu uvedenou Zákazníkem.
7. Pokud Zákazník zvolí způsob platby bankovním převodem, platba
elektronicky nebo platební kartou – doba realizace se počítá ode dne připsání peněz na bankovní účet prodávajícího.

§ 3. Způsob platby

1. Všechny ceny Zboží v Obchodě jsou ceny brutto v českých korunách (ceny jsou včetně DPH splatné v rámci DPH OSS).Cena Zboží nezahrnuje náklady uvedené v bodě 2 níže. Cena uvedená při nákupu Zboží Zákazníkem je objednávkou pro obě strany.
2. Náklady spojené se zbožím (např. doprava, poštovní služby a poštovní služby) nebo jiné náklady nese Zákazník. Výše těchto nákladů může záviset na volbě Zákazníka ohledně způsobu dodání Zboží. Informace o výši těchto nákladů je uvedena ve fázi Objednávky.
3. Zákazník si může vybrat způsob platby:
1) platba prostřednictvím platebního systému GoPay – platba před odesláním Zboží (platba předem GoPay). Po zadání objednávky by měl zákazník zaplatit poplatky prostřednictvím systému GoPay. Realizace Objednávky následuje po připsání platby Klienta do systému GoPay,
2) platba prostřednictvím platebního systému PayPal – platba před odesláním Zboží (Předem – platební kartou – PayPal). Po zadání objednávky by měl zákazník zaplatit poplatky prostřednictvím systému PayPal. Realizace Objednávky následuje po připsání platby Klienta do systému PayPal,
3) při převzetí – dobírkou v hotovosti –Zákazník zaplatí přímo při převzetí Zboží kurýrovi.
4. Ke každému Produktu prodávanému Obchodem vystaví Obchod doklad o koupi (fakturu s DPH) a doručí jej Zákazníkovi za předpokladu, že dodání vyžadují ustanovení obecně platných právních předpisů.
5. Zákazník je povinen zaplatit do 7 dnů ode dne uzavření kupní smlouvy, pokud zvolený způsob platby nevyžaduje jiný termín. Pokud Zákazník neprovede platbu v této lhůtě, pak – v souladu s čl. 491 § 1 občanského zákoníku (sbírka zákonů 2017.459, tedy ve znění pozdějších předpisů) – Prodávající stanoví zákazníkovi dodatečnou platební lhůtu, po jejímž uplynutí bude oprávněn od smlouvy neúčinně odstoupit. Pokud Zákazník prohlásí, že služba nebude splněna, může Prodávající odstoupit od smlouvy bez stanovení dodatečného data, a to i před stanoveným termínem plnění.

§ 4. Dodávka

1. Produkt je zasílán na adresu uvedenou Zákazníkem ve Formuláři, pokud se Strany nedohodnou jinak.
2. Výrobek je doručován prostřednictvím kurýrní společnosti Zasilkovna. Zásilka bude odeslána do 3 pracovních dnů od data přijetí objednávky.
3. Prodávající vydá Zákazníkovi spolu se Zbožím veškeré prvky svého vybavení, jakož i návody k obsluze a údržbě a další dokumenty požadované ustanoveními obecně závazných právních předpisů.
4. Prodávající prohlašuje, že:
1) vydáním Zboží Zákazníkovi nebo přepravci přecházejí výhody a břemena související se Zbožím a nebezpečí náhodné ztráty nebo poškození Zboží na Zákazníka. Při prodeji Spotřebiteli přechází nebezpečí nahodilé ztráty nebo poškození Zboží na Spotřebitele vydáním Zboží Spotřebiteli. Vydáním zboží se považuje za svěřené prodávajícím dopravci, pokud prodávající neměl vliv na volbu přepravce spotřebitelem,
2) převzetím zásilky se Zbožím Zákazníkem bez výhrad zaniká nárok na ztrátu nebo poškození při přepravě, ledaže:
a) poškození bylo protokolárně potvrzeno před převzetím zásilky;
b) od takového prohlášení bylo upuštěno vinou dopravce;
c) ztráta nebo poškození způsobené úmyslným pochybením nebo hrubou nedbalostí dopravce;
d) poškození, které nebylo zvenčí patrné, uvedla oprávněná osoba po převzetí zásilky a do 7 dnů požadovala zjištění jejího stavu a prokázání, že škoda vznikla mezi převzetím zásilky k přepravě a jejím vydáním.

§ 5. Další informace pro spotřebitele

1. Smlouva se neuzavírá na dobu neurčitou a nebude automaticky prodlužována.
2. Minimální doba trvání závazků Spotřebitele ze Smlouvy je doba trvání Smlouvy, tj. zaplacení a převzetí Zboží.
3. S užíváním Obchodu Spotřebitelem není spojena povinnost složení zálohy či poskytnutí jiných finančních záruk.
4. Prodávající není povinen a neuplatňuje kodex správné praxe uvedený v čl. 2 bod 5 zákona ze dne 23. srpna 2007 o potírání nekalých tržních praktik (Sbírka zákonů 2017.2070, tedy ve znění pozdějších předpisů).

KAPITOLA 6. ODPOVĚDNOST

1. V právních vztazích s klienty je ručení ze záruky vyloučeno.
1. Prodávající odpovídá spotřebiteli, pokud má produkt fyzickou nebo právní vadu (záruka) za podmínek stanovených v ustanoveních občanského zákoníku (sbírka zákonů 2017.459, tj. v platném znění) a v zákoně ze dne 30. , 2014 o právech spotřebitelů (sbírka zákonů č. 2017.683, tj. ve znění pozdějších předpisů), včetně následujících zásad:
1) fyzická vada spočívá v nesouladu Zboží se smlouvou. Produkt je v rozporu se smlouvou zejména, pokud:
a) zboží nemá vlastnosti, které by tato věc měla mít vzhledem k účelu uvedenému ve smlouvě nebo vyplývající z okolností či místa určení;
b) zboží nemá vlastnosti, které prodávající spotřebiteli poskytl;
c) zboží se nehodí k účelu, o kterém spotřebitel prodávajícího při uzavírání smlouvy informoval, a prodávající proti takto určenému použití nevznesl námitky;
d) Zboží bylo Spotřebiteli dodáno nekompletní.
2) Zboží má právní vadu, je-li ve vlastnictví třetí osoby nebo je-li zatíženo právy třetí osoby, a vyplývá-li omezení v užívání nebo nakládání se zbožím z rozhodnutí nebo rozsudku příslušný orgán; v případě prodeje práva odpovídá za existenci práva také Prodávající;
3) Prodávající odpovídá v rámci záruky za fyzické vady, které existovaly v době přechodu nebezpečí na spotřebitele nebo vyplynuly z příčiny spočívající ve zboží současně.
4) Prodávající je zproštěn odpovědnosti ze záruky, pokud Spotřebitel v době uzavření smlouvy o vadě věděl;
5) byla-li fyzická vada zjištěna do jednoho roku ode dne dodání Zboží, má se za to, že vada nebo její příčina existovaly již v době přechodu nebezpečí na Spotřebitele;
6) Prodávající odpovídá v rámci záruky, pokud je fyzická vada zjištěna do dvou let ode dne dodání Zboží spotřebiteli, a jedná-li se o zboží zakoupené spotřebitelem o použité movité věci, odpovídá Prodávající ze záruky, pokud fyzická vada je zjištěna do jednoho roku ode dne dodání Zboží;
7) Práva spotřebitele v rámci záruky jsou:
a) požadavek na slevu z ceny Zboží nebo odstoupení od smlouvy, ledaže Prodávající neprodleně a bez zbytečného obtěžování spotřebitele vymění vadnou věc za bezvadnou nebo vadu neodstraní;
b) Spotřebitel může místo odstranění vady navržené Prodávajícím požadovat výměnu Produktu za produkt bez vad nebo místo výměny věci požadovat odstranění vady, pokud to není možné uvést věc do souladu se smlouvou způsobem zvoleným Spotřebitelem nebo by si to vyžádalo nadměrné náklady oproti navrhovanému způsobu Prodávajícím. Při posuzování překročení nákladů se přihlíží k hodnotě bezvadné věci, druhu a závažnosti zjištěné vady, jakož i k nepohodlí, kterému by byl Spotřebitel jinak vystaven;
8) Spotřebitel, který uplatňuje práva ze záruky, je povinen doručit vadnou věc na náklady prodávajícího na místo uvedené ve smlouvě, a není-li takové místo ve smlouvě uvedeno – do místa, kde věc mu byla doručena.

KAPITOLA 7. POSTUP PŘI VYŘIZOVÁNÍ REKLAMACE

1. Reklamace v rámci záruky
1.1. Prodávající odpovídá zákazníkovi/spotřebiteli za poskytnutou záruku po dobu 2 měsíců ode dne vystavení dokladu o prodeji (faktury s DPH).
1.2. Dokladem opravňujícím k uplatnění záruky je doklad o prodeji (faktura s DPH).
1.3. Záruka se nevztahuje na:
1.3.1. Produkty, které byly zničeny nebo poškozeny vědomě nebo v důsledku jejich zneužití,
1.3.2. Kosmetické výrobky, jejichž spotřeba přesáhla 25 %,
1.3.3. nekosmetické výrobky, pokud z nich byl odstraněn štítek zveřejněný společností Avon,
1.3.4. použité, poškozené šperky a doplňky, a to i v důsledku používání, např.
1.3.5. oblečení se známkami nošení, používání, vráceno bez originálního obalu,
1.3.6. Produkty odeslané po uplynutí 2měsíční záruční doby – počítá se datum odeslání elektronického formuláře pro vrácení zboží,
1.3.7. vrácení jednotlivých součástí z kombinovaných nabídek (akční nabídky, sady), včetně nabídek, jejichž využití znamená snížení ceny jednoho nebo více Produktů zahrnutých v takové nabídce – v případě nákupu setů je podmínkou použití zárukou je vrácení celé sestavy a splnění dalších podmínek pro uplatnění záruky,
1.3.8. vrácení sad nebo Produktů bez současného vrácení Produktů prodávaných za speciální ceny (např. 1 CZK),
1.3.9. rozbalené nebo použité barvy na vlasy,
1.3.10. Produkty, ze kterých je celkový zisk alokován na kampaně: „Avon vs. násilí“ a „Kampaň Avon vs. rakovina prsu“.
1.4. Postup pro uplatnění reklamace:
1.4.1. Produkty zakoupené na novaexpert.cz je možné vrátit do 14 dnů od doručení – https://novaexpert.cz/moznost-vraceni-zbozi/
1.4.2. Náklady na vrácenou zásilku hradí Prodávající.
1.5. Projednání reklamace v rámci záruky prodávajícím – vrácení platby a opravná faktura:
1.5.1. Prodávající do 30 dnů ode dne obdržení vráceného zboží převede finanční prostředky na účet, který zákazník/spotřebitel uvedl dříve.
1.5.2. Opravné faktury, obdobně jako prodejní faktury, jsou doručovány objednateli / spotřebiteli v elektronické podobě na e-mailovou adresu objednatele / spotřebitele.
1.6. Neuznání reklamace v rámci záruky prodávajícím:
1.6.1. Zda má být Produkt vrácen, je spotřebitel povinen sdělit obchodu e-mailem na info@novaexpert.cz do 5 dnů od obdržení informace, že reklamace Produktu nebyla uznána. Pokud nebudou získány žádné informace, bude Produkt po výše uvedené lhůtě zlikvidován.
1.6.2. . Produkt může být zaslán zpět na náklady Zákazníka / Spotřebitele do 7 dnů ode dne obdržení informace o zamítnutí reklamace.

KAPITOLA 8. ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY

1. Odstoupení od smlouvy ze strany prodávajícího nebo zákazníka může proběhnout za podmínek uvedených v ustanoveních občanského zákoníku (sbírka zákonů 2017.459, tedy v platném znění).
2. Spotřebitel má právo odstoupit od Smlouvy do 14 dnů ode dne převzetí Zboží. Spotřebitel by měl vrácené zboží zaslat zpět do 14 dnů od odstoupení od smlouvy.
3. Informaci o odstoupení od Smlouvy ze strany Spotřebitele obsahuje poučení o právu na odstoupení, které je k dispozici na webových stránkách Obchodu.
4. Právo na odstoupení od smlouvy nemá spotřebitel v souvislosti s některými smlouvami, např.
1) pro poskytování služeb, pokud Prodávající plně poskytl službu s výslovným souhlasem Spotřebitele, který byl před zahájením poskytování služby informován, že po provedení služby Prodávajícím ztratí nárok na odstoupit od Smlouvy;
2) u nichž cena nebo odměna závisí na výchylkách finančního trhu, které nemá prodávající pod kontrolou a ke kterým může dojít před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy;
3) ve kterém je Zboží nepřefabrikovanou věcí, vyrobenou podle specifikace Spotřebitele nebo sloužící k uspokojení jeho individuálních potřeb;
4) ve kterém Zboží podléhá rychlé zkáze nebo má krátkou dobu použitelnosti;
5) ve kterém je Zboží dodáváno v uzavřeném obalu, který nelze po otevření obalu vrátit z důvodu ochrany zdraví nebo z hygienických důvodů, pokud byl obal po dodání otevřen;
6) u kterého jsou zbožím věci, které jsou po dodání vzhledem ke své povaze nerozlučně spojeny s jinými věcmi;
7) ve kterém jsou zbožím alkoholické nápoje, jejichž cena byla dohodnuta při uzavření smlouvy a jejichž dodání se může uskutečnit až po 30 dnech a jejichž hodnota závisí na výchylkách trhu, na kterém má prodávající žádná kontrola;
8) ve kterém Spotřebitel výslovně požadoval, aby se k němu prodávající dostavil za účelem naléhavé opravy nebo údržby; v případě, že prodávající poskytuje jiné doplňkové služby, než které požaduje Spotřebitel, nebo poskytuje věci jiné než náhradní díly nutné k opravě nebo údržbě, má Spotřebitel právo v souvislosti s doplňkovými službami nebo věcmi odstoupit od Smlouvy;
9) ve kterém jsou zbožím zvukové nebo obrazové záznamy nebo počítačový software dodaný v uzavřeném obalu, pokud byl obal po dodání otevřen;
10) na doručování novin, periodik nebo časopisů, s výjimkou smluv o předplatném;
11) uzavřená prostřednictvím veřejné dražby;
12) na poskytování ubytovacích služeb pro jiné než bytové účely, přepravu zboží, pronájem automobilů, stravování, služby související s trávením volného času, zábavu, sportovní nebo kulturní akce, je-li ve smlouvě uveden den nebo období poskytování služby;
13) na dodání digitálního obsahu, který není uložen na hmotném nosiči, pokud plnění začalo s výslovným souhlasem spotřebitele před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy a poté, co byl prodávající informován o ztrátě práva na odstoupení od smlouvy.
5. Prodávající neprodleně, nejpozději do 14 dnů ode dne obdržení prohlášení Spotřebitele o odstoupení od smlouvy, vrátí Spotřebiteli všechny platby, které uhradil, včetně nákladů na dodání Zboží. Prodávající vrátí platbu stejným způsobem platby, jaký použil Spotřebitel, ledaže Spotřebitel výslovně souhlasil s jiným způsobem vrácení, který pro něj nebude znamenat žádné náklady.
6. Pokud si spotřebitel zvolil jiný než nejlevnější způsob standardního dodání nabízený prodávajícím, není prodávající povinen vrátit spotřebiteli dodatečné náklady, které tím vznikly.
7. Spotřebitel je povinen vrátit Zboží s veškerým vybavením včetně obalu, pokud tvoří podstatnou součást Zboží. Prodávající může upustit od vrácení platby až do obdržení zboží nebo do doby, než bude prodávajícímu předložen doklad o jeho vrácení, podle toho, co nastane dříve.
8. Spotřebitel odpovídá za snížení hodnoty Produktu v důsledku jeho užití nad rámec toho, co je nezbytné ke zjištění povahy, vlastností a funkčnosti Zboží.
9. V případě účinného odstoupení od Smlouvy se Smlouva považuje za neplatnou.

KAPITOLA 9. DUŠEVNÍ VLASTNICTVÍ

1. Práva k Webovým stránkám a obsahu na nich obsaženému náleží Prodávajícímu.
2. Adresa webových stránek, na kterých je Obchod dostupný, jakož i obsah webových stránek https://novaexpert.cz podléhají autorskému právu a jsou chráněny autorským právem a zákonem o duševním vlastnictví.
3. Všechna loga, vlastní jména, grafické návrhy, filmy, texty, formuláře, scénáře, zdrojové kódy, hesla, ochranné známky, servisní značky atd. jsou registrované ochranné známky a patří Prodávajícímu, výrobci nebo distributorovi Zboží. Stahování, kopírování, upravování, reprodukování, odesílání nebo distribuce jakéhokoli obsahu z https://avon.pl bez souhlasu vlastníka je zakázáno.

KAPITOLA 10. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ

1. Ve věcech neupravených Předpisy se na právní vztahy s Klienty nebo Spotřebiteli použijí příslušná ustanovení obecně platného práva.
2. Jakékoli odchylky od Pravidel musí být učiněny písemně pod trestem neplatnosti.
3. Soudem příslušným k řešení sporu mezi prodávajícím a zákazníkem bude soud podle sídla prodávajícího. K řešení sporu mezi Prodávajícím a Spotřebitelem bude příslušný soud podle obecných pravidel (soud v místě bydliště žalovaného) nebo jiný pro spotřebitele výhodnější (podle článků 31-37 zákoníku). občanského soudního řádu).